26 kwietnia 2024

Nowe modele samochodów

od 100 do 2000000

Najbardziej nowoczesne salony samochodowe w kraju

www.tajlandiaexpo.pl

Salony samochodowe w Polsce mają zawiłą historię. Czasy sprzed kilkunastu nawet lat przypominają nam widok, w którym to nowe samochody były sprzedawane z placu, który wyglądał jak współczesny komis samochodowy. Dziś jest to nie do pomyślenia, ponieważ dużo bardziej i mocniej zwraca się uwagę na samego klienta, jak i jego konkretne wymagania. Nie ma co się więc dziwić, że nawet salony walczą o to, by w ich progi zaglądało więcej i więcej zainteresowanych. Współcześnie są to miejsca, w których można poczuć duże rozluźnienie i nasycenie technologią wysokiego poziomu. Design i najnowocześniejsze rozwiązania to już chleb powszedni, ale oprócz tego, istnieje jeszcze szereg innych ciekawych elementów o których można przeczytać poniżej:

  • Obecnie w salonach samochodowych tworzy się tzw. strefy. Dotyczy to marek wszystkich samochodów, które wypracowały w takich miejscach swoją konkretną identyfikację wizualną, której się trzymają w sposób spójny. Ze względu na potrzeby klienta i potencjalnego użytkownika, w każdym salonie muszą znajdować się: obsługa posprzedażowa, recepcja, bar marki, sprzedawcy z tabletem, konfigurator, cyfrowy kąt klienta oraz samochody ustawione ze względu na przeznaczenie i rodzaj.Takie ustawienie salonów samochodowych pozwala na większe przybliżenie marki samemu klientowi. Zauważono, że ścieżka dokonywania decyzji zakupowej jest nieco bardziej skomplikowana. Klient oczekuje wrażeń emocjonalnych, technologicznych, cyfrowych, co trzeba zapewnić w celach oczywiście biznesowych;
  • Obiekty, jakimi są salony samochodowe to coraz częściej niemalże dzieła sztuki. Dealerzy samochodowi zaczęli zauważać, że klient jest coraz bardziej wymagający, w związku z tym luksus, pomysł i efektywność musi być czymś co przesiąka wnętrze salonu. Konkretne modele ustawia się w sposób podobny do wystaw na targach. Często eksponatom towarzyszy chociażby muzyka, która w pewien sposób także ma nakłaniać do podejmowania decyzji zakupowej;
  • Najnowszym trendem, który pojawił się w zakresie budowania salonów samochodowych jest ,,kilka marek pod jednym dachem’’. Wszystko po to, by przybliżyć klientowi jak najwięcej ofert, a w końcu, by czuł, że jego wybór był naprawdę wyczerpujący i najlepszy;
  • W salonach samochodowych główną rolę odgrywają sprzedawcy, którzy są pośrednikiem pomiędzy zakupem, a klientem. Są to osoby wyszkolone, znają się na technikach sprzedaży.

.

warsztaty, mechanicy, stacje kontroli w Warszawie Duda-Cars